კომპანია "ჯიტეკის" საგარანტიო პირობები:
"ჯიტეკი" შეძენილ კომპიუტერულ ტექნიკაზე იძლევა გარანტიას შემდეგი პირობებით:
- სისტემური ბლოკი და მაკომპლექტებლები – 1 წელი
- მონიტორი (დამოკიდებულია მწარმოებელზე) – 1–დან 3 წლამდე
- უწყვეტი კვების წყარო (UPS) – 1 წელი
- კვების წყარო – 1 თვე
- პრინტერი, სკანერი, ასლგადამღები აპარატები – 1 წელი
- კლავიატურა, მაუსი, სპიკერები, ყურსასმენები, ვიდეოთვალი, მოდინგი – 1 კვირა
ტექნიკის სარემონტო სამუშაოები ხორციელდება 5 სამუშაო დღეში შემდეგ მისამართზე: თამარაშვილის 13ა, ტელ.: 291-34-56, 291-34-57, 291-34-58.
გარანტია ვრცელდება ტექნიკის იმ დაზიანებაზე, რომელიც განპირობებულია საწარმოო წუნით.
საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მყიდველი ვალდებულია წარმოადგინოს გაყიდული საქონლის ინვოისი და ჩეკი.
საგარანტიო მომსახურება:
- საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს გაყიდვის შემდეგ დაზიანებული მოწყობილობების უფასო და აუცილებელ შეკეთებას (შეცვლილი, დაზიანებული ნაწილი რჩება მწარმოებლის საკუთრებაში);
- საგარანტიო ვადა, მწარმოებლის მიერ დადგენილი წესების თანახმად, განისაზღვრება შესაკეთებელი მოწყობილობის სერვის ცენტში წარდგენიდან 30 სამუშაო დღით;
- საგარანტიო მომსახურების მასალებად ნივთის მფლობელმა სერვის ცენტრში უნდა წარადგინოს შესყიდვის დამადასტურებელი საბუთი;
- საგარანტიო მომსახურების განსახორციელებლად აუცილებელია დაცული იქნას მწარმოებლის მიერ შემუშავებული ექსპლუატაციის წესები ტექნიკაზე თანდართული ინსტრუქციის შესაბამისად;
საგარანტიო მომსახურება არ ხორციელდება/უქმდება თუ:
- გასულია საგაარანტიო ვადა;
- შესყიდვების დამადასტურებელი დოკუმენტი არ არის წარდგენილი და ამავდროულად გასულია ელექტრონული გარანტიის ვადა;
- შესყიდვების დამადასტურებელი დოკუმენტი ან მოწყობილობის კორპუსზე არ იკითხება ან ამძვრალია სერიული ნომერი;
- დაზიანებულია პროგრამული მხარე (საგარანტიო მომსახურება არ მოიცავს მოწყობილობის უზრუნველყოფას);
- მოწყობილობას აღენიშნება ფიზიკური დაზიანება;
- მოწყობილობა გამოიყენებოდა მისი დანიშნულების შეუსაბამო მიზნ(ებ)ით;
- დაზიანება გამოწვეულია მოწყობილობაში უცხო სხეულების ან ნივთების შეღწევით;
- დაზიანება გამოწვეულია ელ.ქსელის გაუმართაობით (ძაბვის ცვლილებები), მექანიზმის დანესტიანებით, კოროზიით, მაღალი ან დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედებით, ექსპლუატაციის და შენახვის წესების და პირობების დარღვევით;
- სარემონტო/სამონტაჟო სამუშაოები ჩატარებულია არა ავტორიზებული პირის მიერ;
- მოწყობილობის ეკრანს აღენიშნება ორი ან ნაკლები დამწვარი პიქსელი;
- გასაწმენდია (ნოუთბუქის, დესკტოპის) ქულერი;
- ბატარეას ამოწურული აქვს რესურსი საგარანტიო პერიოდის გასვლამდე;
მწარმოებელი
|
სერვის ცენტრი
|
მისამართი
|
ტელ.
|
HP
|
იუჯითი
|
ჭავჭავაძის 17ა, თბილისი 0179
|
222-05-05
|
ორიენტლოჯიკი
|
ბელიაშვილის 104, თბილისი 0159
|
233-06-16
|
ესაბი
|
ვაჟაფშაველას 16, თბილისი 0162
|
291-34-71
|
ევო
|
ვაჟაფშაველას 6, თბილისი 0160
|
237-54-61
|
ACER
|
იუჯითი
|
ჭავჭავაძის 17ა, თბილისი 0179
|
222-05-05
|
LENOVO
|
ელიტსერვისი
|
ქავთარაძის 3 , თბილისი 0160
|
220-02-02
|
ტექპოინტი
|
ბელიაშვილის 104, თბილისი 0159
|
242-22-15
|
DELL
|
მუკთბილისი
|
ბოხუას 4, თბილისი 0159
|
260-16-54
|
SAMSUNG
|
ტექპოინტი
|
ბელიაშვილის 104, თბილისი 0159
|
242-22-15
|
CANON
|
ტექპოინტი
|
ბელიაშვილის 104, თბილისი 0159
|
242-22-15
|
EPSON
|
ულტრა
|
ნ.ბოხუასქ. N:4, თბილისი 0159
|
277-44-88
|
APC
|
ტექპოინტი
|
ბელიაშვილის 104, თბილისი 0159
|
242-22-15
|
PATRIOT MEMORY
|
ჯიტეკი
|
თამარაშვილის 13ა, თბილისი 0164
|
291-34-56
|