დახურვა
(0)
თქვენ კალათაში არ გაქვთ არცერთი პროდუქტი.
კატალოგი
    Filters
    ენის შეცვლა
    ძებნა

    საგარანტიო პირობები

       კომპანია "ჯიტეკის" საგარანტიო პირობები:
     
       "ჯიტეკი" შეძენილ კომპიუტერულ ტექნიკაზე იძლევა გარანტიას შემდეგი პირობებით: 
    • სისტემური ბლოკი და მაკომპლექტებლები – 1 წელი
    • მონიტორი (დამოკიდებულია მწარმოებელზე) – 1–დან 3 წლამდე
    • უწყვეტი კვების წყარო (UPS) – 1 წელი
    • კვების წყარო – 1 თვე
    • პრინტერი, სკანერი, ასლგადამღები აპარატები – 1 წელი
    • კლავიატურა, მაუსი, სპიკერები, ყურსასმენები, ვიდეოთვალი, მოდინგი – 1 კვირა
       ტექნიკის სარემონტო სამუშაოები ხორციელდება 5 სამუშაო დღეში შემდეგ მისამართზე: თამარაშვილის 13ა, ტელ.: 291-34-56, 291-34-57, 291-34-58.
     
       გარანტია ვრცელდება ტექნიკის იმ დაზიანებაზე, რომელიც განპირობებულია საწარმოო წუნით.
     
       საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მყიდველი ვალდებულია წარმოადგინოს გაყიდული საქონლის ინვოისი და ჩეკი.
     
       

    საგარანტიო მომსახურება:

    •        საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს გაყიდვის შემდეგ დაზიანებული მოწყობილობების უფასო და აუცილებელ შეკეთებას (შეცვლილი, დაზიანებული ნაწილი რჩება მწარმოებლის საკუთრებაში);
    •        საგარანტიო ვადა, მწარმოებლის მიერ დადგენილი წესების თანახმად, განისაზღვრება შესაკეთებელი მოწყობილობის სერვის ცენტში წარდგენიდან 30 სამუშაო დღით;
    •        საგარანტიო მომსახურების მასალებად ნივთის მფლობელმა სერვის ცენტრში უნდა წარადგინოს შესყიდვის დამადასტურებელი საბუთი;
    •        საგარანტიო მომსახურების განსახორციელებლად აუცილებელია დაცული იქნას მწარმოებლის მიერ შემუშავებული ექსპლუატაციის წესები ტექნიკაზე თანდართული ინსტრუქციის შესაბამისად;

    საგარანტიო მომსახურება არ ხორციელდება/უქმდება თუ:

    •        გასულია საგაარანტიო ვადა;
    •        შესყიდვების დამადასტურებელი დოკუმენტი არ არის წარდგენილი და ამავდროულად გასულია ელექტრონული გარანტიის ვადა;
    •        შესყიდვების დამადასტურებელი დოკუმენტი ან მოწყობილობის კორპუსზე არ იკითხება ან ამძვრალია სერიული ნომერი;
    •        დაზიანებულია პროგრამული მხარე (საგარანტიო მომსახურება არ მოიცავს მოწყობილობის უზრუნველყოფას);
    •        მოწყობილობას აღენიშნება ფიზიკური დაზიანება;
    •        მოწყობილობა გამოიყენებოდა მისი დანიშნულების შეუსაბამო მიზნ(ებ)ით;
    •        დაზიანება გამოწვეულია მოწყობილობაში უცხო სხეულების ან ნივთების შეღწევით;
    •        დაზიანება გამოწვეულია ელ.ქსელის გაუმართაობით (ძაბვის ცვლილებები), მექანიზმის დანესტიანებით, კოროზიით, მაღალი ან დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედებით, ექსპლუატაციის და შენახვის წესების და პირობების დარღვევით;
    •        სარემონტო/სამონტაჟო სამუშაოები ჩატარებულია არა ავტორიზებული პირის მიერ;
    •        მოწყობილობის ეკრანს აღენიშნება ორი ან ნაკლები დამწვარი პიქსელი;
    •        გასაწმენდია (ნოუთბუქის, დესკტოპის) ქულერი;
    •        ბატარეას ამოწურული აქვს რესურსი საგარანტიო პერიოდის გასვლამდე;

     

     

    მწარმოებელი

    სერვის ცენტრი

    მისამართი

    ტელ.

    HP

    იუჯითი

    ჭავჭავაძის 17ა, თბილისი 0179

    222-05-05

    ორიენტლოჯიკი

    ბელიაშვილის 104, თბილისი 0159

    233-06-16

    ესაბი

    ვაჟაფშაველას  16, თბილისი 0162

    291-34-71

    ევო

    ვაჟაფშაველას 6, თბილისი 0160

    237-54-61

    ACER

    იუჯითი

    ჭავჭავაძის 17ა, თბილისი 0179

    222-05-05

    LENOVO

    ელიტსერვისი

    ქავთარაძის 3 , თბილისი 0160

    220-02-02

     

    ტექპოინტი

    ბელიაშვილის 104, თბილისი 0159

    242-22-15

     

    DELL

    მუკთბილისი

    ბოხუას 4, თბილისი 0159

    260-16-54

     

    SAMSUNG

    ტექპოინტი

    ბელიაშვილის 104, თბილისი 0159

    242-22-15

     

    CANON

    ტექპოინტი

    ბელიაშვილის 104, თბილისი 0159

    242-22-15

     

    EPSON

    ულტრა

    ნ.ბოხუასქ. N:4, თბილისი 0159

    277-44-88

     

    APC

    ტექპოინტი

    ბელიაშვილის 104, თბილისი 0159

    242-22-15

     

    PATRIOT MEMORY

    ჯიტეკი

    თამარაშვილის 13ა, თბილისი 0164

    291-34-56