Close
(0) items
You have no items in your shopping cart.
All Categories
    Filters
    Change Language
    Search

    Warranty Info

       კომპანია "ჯიტეკის" საგარანტიო პირობები:
     
       "ჯიტეკი" შეძენილ კომპიუტერულ ტექნიკაზე იძლევა გარანტიას შემდეგი პირობებით: 
    • სისტემური ბლოკი და მაკომპლექტებლები – 1 წელი
    • მონიტორი (დამოკიდებულია მწარმოებელზე) – 1–დან 3 წლამდე
    • უწყვეტი კვების წყარო (UPS) – 1 წელი
    • კვების წყარო – 1 თვე
    • პრინტერი, სკანერი, ასლგადამღები აპარატები – 1 წელი
    • კლავიატურა, მაუსი, სპიკერები, ყურსასმენები, ვიდეოთვალი, მოდინგი – 1 კვირა
       ტექნიკის სარემონტო სამუშაოები ხორციელდება 5 სამუშაო დღეში შემდეგ მისამართზე: თამარაშვილის 13ა, ტელ.: 291-34-56, 291-34-57, 291-34-58.
     
       გარანტია ვრცელდება ტექნიკის იმ დაზიანებაზე, რომელიც განპირობებულია საწარმოო წუნით.
     
       საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მყიდველი ვალდებულია წარმოადგინოს გაყიდული საქონლის ინვოისი და ჩეკი.
     
       საგარანტიო საქონელი წარმოდგენილი უნდა იყოს სრული კომპლექტაციით (შესაფუთი მასალა, დოკუმენტაცია, პროგრამული დისკები, კაბელები და სხვა რაც ჰქონდა გაყიდვის დროს).
     
       კომპიუტერული კომპანია "ჯიტეკი" ვალდებულია შეაკეთოს დაზიანებული ტექნიკა საგარანტიო ფურცელში მითითებული პირობების შესაბამისად, ხოლო აღდგენის შეუძლებლობის შემთხვევაში შეცვალოს ანალოგიურით, სერვის ცენტრში მიღების მომენტიდან 30 სამუშაო დღის განმავლობაში. შეცვლილ მოწყობილობაზე მოქმედებს შესაცვლელი მოწყობილობის დარჩენილი საგარანტიო ვადა.
     
       საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება:
     
    • იმ შემთხვევაში თუ საგარანტიო ვადა გასულია ან არ არის წარმოდგენილი ინვოისი და ჩეკი;
    • იმ შემთხვევაში თუ მოწყობილობის კორპუსზე არ იკითხება ან ამძვრალია/დაზიანებულია სერიული ნომერი;
    • ოპერაციული სისტემის, პროგრამული უზრუნველყოფის დაზიანებაზე ან ნებისმიერ დაზიანებაზე, რომელიც გამოწვეულია ვირუსებით. ოპერაციული სისტემის აღდგენა ფასიანია;
    • საქონლის შეუთავსებლობაზე მომხმარებლის სხვა მოწყობილობასთან;
    • თუ მოწყობილობას აქვს არასწორი ექსპლუატაციის ან შეკეთების კვალი;
    • ტექნიკაზე, რომელზეც აღინიშნება ფიზიკური დაზიანება, ძაბვის, სიხშირის ან თერმორეჟიმის დარღვევა;
    • დაზიანებულ COM, PS/2, USB და UTP პორტებზე.
       მომხმარებელი საქონლის შეძენისას ავტომატურად ეთანხმება ყველა ზემოთ მოყვანილ პირობებს.